Wymiana Twardego Dysku | Serwis Laptopów Czerwonak

Objawy awarii twardego dysku:

  • wydłużający się czas oczekiwania potrzebny do zalogowania się do systemu Windows,
  • długotrwały rozruch programów oraz ich bardzo wolna praca,
  • laptop lub komputer stacjonarny "nie widzi" dysku,
  • podczas reinstalacji systemu Windows komputer komunikuje błędy.


Jakie działania podejmujemy gdy podejrzewamy uszkodzony dysk:
  • używając programów diagnostycznych szczegółowo sprawdzamy dysk pod kątem występowania błędów,
  • jeśli badany dysk posiada uszkodzone sektory lub błędy kalibracji proponujemy wymianę takiego dysku, 
  • w przypadku akceptacji wymieniamy dysk na nowy i instalujemy świeży system operacyjny wraz z koniecznymi sterownikami, poprawkami (dodatkowo aktywujemy system zgodnie ze specyfikacją sprzętu),
  • instalujemy wszystkie wersje systemu Windows (XP, Vista, 7 Starter, 7 Home Premium, 8, 8.1),
  • po przeprowadzonej instalacji dokładnie testujemy naprawiony sprzęt pod kątem sprawności i wydajności.
Wolna praca laptopa
Wolna praca laptopa

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz